onsdag 19 oktober 2016

Livet lite på paus...

Dessa navkapslar har jag beställt
...i alla fall arbetslivet. Får två veckors ledigt för att hinna ikapp mig vilket känns bra.
Kommer att ägna stor del av den tiden till Nissan.

I dag har jag ringt en däcksfirma som brukar hjälpa Forsbergs med fälgar och däck.
Det visar sig inte finnas några aluminiumfälgar till Nissan. Konstigt då åretruntdäcken sitter på just sådana färgar.
Har bett dom ge mig en offert på 6 stålfälgar med riktigt bra dubbdäck. De skulle ringa i morgon om det.

Nu väntar två vanliga arbetsdagar och sedan jour till på lördag morgon.
Efter det är jag fri ett tag och det kommer att hända mycket. Förhoppningsvis har vi inredningen och vinterhjulen på plats om två veckor. Fast hjulen inte åker på förrän det är lagligt.

Vi kommer att ha en del pyssel med båten också om några veckor. Den ska avrustas, tas upp och packas in. Det brukar ta ett par veckor. Först när båten är tryggt på land kan vi börja leva med husbilen på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar