onsdag 28 december 2016

Semesterresa v.11 bokad

Och det blir Idre Fjäll som får äran att träffa Nissan med personal.

Hoppas på fin skidåkning men är det dåligt väder kan man bada i pool och göra annat där då det finns mycket aktiviteter runt omkring. Och en ICA ska finnas för matinköp.

Jag är en misär på slalomskidor men vi får se om Magnus lyckas få upp mig i backen i alla fall. Senast var för 10 år sedan då jag förlorade ett vad och var tvungen att åka slalom en hel dag. Det slutade med att jag tog skidorna på axeln och gick ner för en backe jag tyckte var en ren dödsfälla. Tror den var grön eller möjligtvis blå.

Det är faktiskt inte så tokigt hemma just nu. Det ligger ett tunt puder på backen och det knarrar under skorna. Men det ska bli 6-8 plusgrader över nyår så det fina blev inte långvarigt.

Längtar upp till riktig snö och lagom kyla (-5-10)

Nu ska vi fira nyår hos en god vän i Uppsala och Nissan får vänta till trettonhelgen innan hon luftas igen. Då är det en tredagarshelg. Vi får se vad vi gör då - det beror på vädret.
Kanske blir det första utomlandsresan - till Åland 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar